Opkoper Kantoormeubilair

kantoormeubilair verkopen?

Op deze pagina vindt u alle informatie over kantoormeubilair verkopen, van het aanbieden, tot de oplevering.

Ieder bedrijf heeft wel een werkplek, variërend van enkele werkplekken tot vele honderden. Hahebo is uw Opkoper Kantoormeubilair. Wij beschikken over de mogelijkheden en capaciteiten om werkplekken die zijn verouderd of overbodig zijn geworden op te kopen. Mede door onze vele logistieke mogelijkheden en vakkundige medewerkers zijn wij in staat om complete kantoorpanden binnen enkele dagen leeg te maken.

Wilt u meer te weten komen over de verkoop van uw kantoorinventaris? Bekijk hier enkele voorbeelden:

Hahebo betaalt altijd vooraf Betaling vooraf

Waardebepaling aanvragen voor kantoormeubilair verkopen

Uw kantoor(inrichting) verkopen? Neem contact op met onze inkopers, zij beoordelen uw aanbod en doen bij interesse een aantrekkelijk bod. Heeft u vragen over de mogelijkheden of onze werkwijze? Contacteer ons gerust. Direct verkopen? Vul dan ons waardebepalingsformulier in.

Wanneer u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u binnen drie werkdagen een reactie op uw aanbod van onze inkopers. Zij doen u bij interesse een bod of maken graag een afspraak voor een bezichtiging van uw kantoormeubelen.

Start waardebepaling

Volledig ontzorgd

 

Werkwijze bij kantoormeubilair opkopen

Uw kantoor of kantoorinrichting verkopen aan Hahebo kan heel eenvoudig en snel. U neemt contact met ons op en wij nemen uw aanvraag binnen drie werkdagen in behandeling. Bij interesse komen wij uw aanbod bezichtigen en doen een bod. Wanneer u het bod accepteert, ontvangt u uw geld en verzorgen wij transport en opslag! Indien gewenst levert Hahebo uw pand bezemschoon op.

Onderstaand is de procedure van Hahebo, de opkoper kantoormeubilair weergegeven. Onze werkwijze is gebaseerd op het feit dat wij u volledig ontzorgen tijdens het verkoopproces.

Twee mannen schudden elkaars hand. Wilt u ook een deal voor uw restpartij verkopen of bedrijf stoppen?

Procedure van opkoper kantoormeubilair

  • Contact

    U neemt contact op met Hahebo. Wij nemen uw aanvraag binnen drie werkdagen in behandeling.

  • Afspraak

    Bij interesse komen wij naar uw aanbod kijken en doen bij interesse een bod.

  • Akkoord

    U gaat akkoord met ons bod. U ontvangt voor de feitelijke overdracht uw geld.

  • Transport

    Wij verzorgen transport en laten alles netjes achter. Indien gewenst kunnen wij uw pand bezemschoon opleveren.

Uithuizing en bezemschone oplevering van uw kantoor

Transport goederen

Hahebo past zich aan uw planning aan. Met onze eigen transportafdeling zijn we in staat om snel te schakelen. En verzorgen we het uithuizen en transport van de verkochte goederen.

 

Werkwijze

bezemschone oplevering van uw pand

Wij verzorgen indien gewenst een bezemschone oplevering van uw kantoor. Met onze eigen logistieke afdeling verzorgen wij wekelijks de oplevering van opgekochte projecten. Lees meer over de ervaring van een klant van één van deze projecten.

De hele zaak is keurig leeg geruimd!”

Referentie lezen

Bedrijfsverhuizing

Checklist

Het verhuizen van een organisatie is complex project. Het vraagt om een zorgvuldige planning, goede communicatie, duidelijke afspraken. Om het te ondersteunen hebben wij een checklist gemaakt.

Naar checklist

Samen ontzorgen

Wij werken vaak samen met verhuizers om u te ontzorgen bij

  • het verhuizen van uw goederen naar de nieuwe locatie;
  • het verkopen/afvoeren van uw overtollige goederen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op.

Contact

We kopen álles

Referentie over verkopen kantoorinventaris

“Hahebo heeft echt álles opgekocht, niet alleen de mooiste spullen.”

Rik Brouwer verkocht namens AstraZeneca de volledige kantoorinventaris bij de bedrijfsverhuizing.

Referentie AstrazenecaMeer referenties
Kantinemeubilair verkopen

Opkoper én verkoper van kantoormeubilair

inrichting vervangen? Kantoormeubilair verkopen én nieuw kopen

Wilt u uw huidige kantoormeubilair verkopen, omdat u opnieuw wilt inrichten? Combineer verkopen en kopen van het meubilair bij Hahebo. Wij kunnen op dezelfde dag uw huidige meubilair ophalen en een nieuwe of gebruikte inrichting plaatsen. Met ons ruime aanbod in zowel gebruikt als nieuw meubilair voorzien wij u graag van uw nieuwe inrichting. Neem contact met ons op en bespreek de mogelijkheden met een van onze verkopers. Benieuwd naar ons assortiment? Bezoek de webshop.

Bezoek onze webshopNeem contact op

Ook op uw locatie

Kantoormeubilair opkoper in heel Nederland

Met onze eigen logistieke afdeling en diverse locaties in het land, zijn wij zeer flexibel en werkzaam in heel Nederland. Wij zijn:

  • Opkoper kantoormeubilair Amsterdam
  • Opkoper kantoormeubilair Utrecht
  • Opkoper kantoormeubilair Rotterdam
  • Opkoper kantoormeubilair Limburg
  • Opkoper kantoormeubilair Eindhoven
Contact

Blog kantoormeubilair verkopen

Wij delen graag de kennis die we hebben opgebouwd. In onze blogs leest u tips, nieuws en feiten over kantoormeubilair verkopen.

Naar blogs

Duurzaam

 

Circulair inrichten

Het thema circulaire economie wordt steeds vaker besproken. Hierbij worden materialen en grondstoffen optimaal (her)gebruikt. Het woord circulair, zegt misschien al genoeg. Producten, materialen en grondstoffen worden niet weggegooid aan het einde van de levenscyclus, maar krijgen een tweede, derde of zelfs vierde leven. Een circulaire economie brengt de volgende voordelen:

  • Allereerst zorgt het voor kostenbesparing;
  • Ook levert het een bijdrage aan een schoner milieu;
  • Daarbij krijgt het bedrijf een positiever imago (MVO scoort);
  • En we zorgen samen voor minder afval.

Dit principe is ook toe te passen bij het inrichten of vernieuwen van de kantoorinrichting. Bij het vervangen van de volledige kantoorinrichting gaat dat als volgt:

  1. Verkoop daarbij het oude meubilair, evt. inclusief ICT en kantooraccessoires, aan een opkoper die voor een tweede leven van het meubilair zorgt.
  2. Bij de inkoop van het nieuwe meubilair, kunt ook terecht bij deze opkoper, die een combinatie van nieuw en gebruikt meubilair levert.
  3. Deze kan ook een afspraak maken om het geleverde meubilair na gebruik weer terug te kopen.
  4. Op deze manier bent u actief met circulair inrichten.

Ook bijdragen aan een circulaire economie? Lees hier het volledige blogartikel over circulair inrichten.

Blog: circulair inrichten

Leer ons kennen

 Discreet & betrouwbaar

Over Hahebo

Met meer dan 30 jaar ervaring staat Handelsmaatschappij Hahebo aan de top als wereldwijde Inkoper. Gespecialiseerd in bedrijfsinventarissen, voorraden, partijhandel en kantoormeubelen. Met Hahebo doet u snel en vertrouwd goede zaken! Hahebo koopt alles voor eigen rekening en risico en heeft een uitstekend netwerk om goederen nationaal en internationaal te verkopen.

Hahebo neemt werk voor uw bedrijf uit handen, ontzorgt en biedt een totaalpakket aan diensten. Wij:
  • Kopen alles in één keer voor eigen rekening en risico.
  • Betalen altijd vóór de feitelijke overdracht.
  • Leveren pand en opslagterrein indien gewenst bezemschoon op.
Meer over Hahebo

MEER INFORMATIE?

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van kantoor(-inrichting) verkopen? Dat kan! Onze inkopers beantwoorden graag al uw vragen. Contacteer ons via onderstaande link. Liever direct verkopen? Vul dan onze gratis waardebepaling in, bij interesse doen onze inkopers een aantrekkelijk bod.

ContactWaardebepaling
Man met geld in handen. Wilt u uw restpartijen verkopen of uw bedrijf stoppen? Neem contact op met Hahebo voor meer informatie.