BESTELLEN
Kan ik als particuliere klant bestellingen plaatsen?
Ja, ook als particuliere klant kunt u bestellingen plaatsen.
Kan ik ook andere stofferingen van producten bestellen?
Ja, dat kan. Stuur een e-mail met uw vraag aan verkoop@hahebo.nl en wij nemen contact met u op.
Als ik grotere aantallen tegelijk bestel, krijg ik dan een volumekorting?
Ja, dat beoordelen we bij een bestelling van minimaal 10 eenheden van hetzelfde product. Stuur een e-mail aan verkoop@hahebo.nl en wij nemen contact met u op.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na betaling?
Ja, dat kan. Mail de gewenste wijziging met vermelding van het ordernummer aan verkoop@hahebo.nl. Uw wijziging wordt dan op de achtergrond logistiek en financieel verwerkt.
Kan ik ook een spoedbestelling plaatsen?
Ja, dat kan. Voor spoedbestellingen kunt u telefonisch contact opnemen met onze afdeling Verkoop via 0485 - 36 26 26. De extra kosten worden wel aan u doorberekend.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Bestellingen worden automatisch verwerkt. Indien u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u per e-mail een bevestiging. Heeft u geen bevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat uw ingevoerde e-mail adres niet juist is. Stuur dan voor de zekerheid een e-mail aan verkoop@hahebo.nl.
BETALEN
Welke betaalmethode hanteert u?
U betaalt vooraf bij bestelling. Betalen kan via iDeal, Visa, American Express of Mastercard, via Bancontact of via de snel afreken mogelijkheden van shopPay en Google Pay.
Kan ik als particulier op rekening betalen?
Nee, alleen bedrijven kunnen op rekening betalen.
PRIJZEN
Zijn de prijzen in de webshop exclusief of inclusief BTW?
De prijzen worden zowel met en zonder BTW vermeld.
VOORRAAD
Levert u nieuw meubilair uit voorraad?
Van de meeste nieuwe producten in de webshop houden onze leveranciers voorraden voor ons aan.
Levert u gebruikt meubilair uit voorraad?
Gebruikt meubilair leveren we uit voorraad, direct uit ons eigen magazijn.
LEVERTIJD
Wat zijn de levertijden van nieuw meubilair?
De levertijd van standaard voorraadproducten is kort en meestal tussen 10 en 15 werkdagen. In de productomschrijving in de webshop staan eventuele uitzonderingen vermeld.
Door het huidige tekort aan grondstoffen (staal en hout) zien we echter dat het voor onze leveranciers lastig is hun voorraden op peil te houden. Hierdoor kunnen levertijden oplopen. Zodra de levertijd bij ons bekend is zullen we u hierover informeren.
Wat zijn de levertijden van gebruikt meubilair?
De levertijden van gebruikt meubilair zijn doorgaans 5 tot 10 werkdagen, tenzij u het meubilair zelf komt afhalen bij ons magazijn. Dat kan zelfs op de dag van bestelling.
AFHALEN
Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Ja hoor, dat kan. Het afhaaladres is Graafseweg 23A, Boxmeer. Indien u gebruik wilt maken van deze optie stuur dan een e-mail met vermelding van het ordernummer aan verkoop@hahebo.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op.
BEZORGEN
Wat is bezorgen?
Bezorgen betekent dat we het meubilair achter de eerste drempel plaatsen. Indien het meubel verpakt is, dan wordt de verpakking niet verwijderd.
Berekent u bezorgkosten?
Orders groter dan € 250,- excl. btw worden gratis bezorgd. Voor kleinere orders zijn de bezorgkosten € 25,- excl. btw.
Uitzonderingen hierop zijn leveringen op de Waddeneilanden en in Zeeuws Vlaanderen, leveringen in het buitenland en spoedbestellingen. Hiervoor bekijken we per order wat de bezorgkosten zijn.
Wordt de levering vooraf aangemeld?
Ja, we melden leveringen vooraf aan. U wordt over de bezorgdatum per e-mail of telefonisch geïnformeerd.
Wie bezorgt het meubilair?
Meubilair wordt bezorgd door eigen personeel of door een logistieke dienstverlener met wie we intensief samenwerken.
Kan ik kiezen op welke dag de bestelling wordt bezorgd?
We proberen rekening te houden met persoonlijke voorkeuren. Vermeld specifieke wensen bij het plaatsen van de bestelling of stuur een e-mail aan verkoop@hahebo.nl onder vermelding van het ordernummer.
Kan ik na het plaatsen van de bestelling het bezorgadres nog wijzigen?
Ja, dat kan. Wijzigingen van het bezorgadres kunt u doorgeven door een e-mail te sturen aan verkoop@hahebo.nl. Wijzigingen op de dag van levering zijn vaak niet meer mogelijk, maar bel 0485 - 36 26 26 en wij proberen u te helpen.
Wordt al het meubilair gemonteerd geleverd?
Dit is afhankelijk van de bestelling. Kasten zijn altijd gemonteerd. Voor (bureau)stoelen geldt hetzelfde, mits anders vermeld. Bij bureaus kunt u bij de bestelling aangeven of u gemonteerd of ongemonteerd geleverd wilt hebben.
Wordt bij het bezorgen het verpakkingsmateriaal verwijderd en mee teruggenomen?
Nee, eventueel verpakkingsmateriaal wordt niet verwijderd en mee teruggenomen.
PERSOONLIJK ADVIES
Krijg ik advies als ik vragen heb?
Ja, u krijgt een professioneel advies. Het meest gemakkelijk is daarvoor de chatbox te gebruiken. Doet u dat liever niet, dan kunt u uw vraag ook e-mailen aan verkoop@hahebo.nl of bel ons via 0485 - 36.26.26.
Maakt u ook een indelingstekening?
Ja dat kan, maar dat verloopt buiten de webshop om. Stuur een e-mail met uw vraag naar verkoop@hahebo.nl of bel ons via 0485 - 36 26 26.
KLACHTEN
Hoe kan ik een klacht melden?
We proberen klachten te voorkomen. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, stuur dan een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. We verwerken uw klacht binnen 48 uur en nemen contact met u op om een oplossing te bespreken.
RETOURNEREN
Kan ik als particuliere klant producten retourneren?
Ja, dat kan. Neemt u vooraf altijd contact per e-mail met ons op via verkoop@hahebo.nl. U stuurt tevens het modelformulier voor herroeping (zie elders op deze pagina) in. Alleen producten die onbeschadigd en ongebruikt zijn kunnen binnen de wettelijke periode van 14 dagen na levering in de originele verpakking worden geretourneerd.
Wie betaalt de kosten van het retourneren?
De kosten voor het retourneren van producten zijn voor uw rekening.
Hoe snel word ik terugbetaald?
U ontvangt uw aankoopbedrag terug binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van het onbeschadigde en ongebruikte product in ons magazijn.
GARANTIE
Welke garantietermijn geldt er voor nieuw meubilair?
U heeft 2 jaar garantie op materiaal- en constructiefouten bij de aankoop van nieuw meubilair, tenzij in de productomschrijving in de webshop een langere garantieperiode is vermeld.
Welke garantietermijn geldt er voor gebruikt meubilair?
Op gebruikt meubilair geven we geen garantie, tenzij er zich binnen twee maanden na aankoop een uitzonderlijke situatie voordoet met het gekochte product.
Ontvang ik een garantiebewijs?
Nee, we verstrekken geen garantiebewijs maar we registreren uw aankoop. Mocht u reclameren dan kunnen we het geleverde product traceren.
INHUIZEN
Wat is inhuizen?
Inhuizen betekent dat het meubilair gebruiksklaar wordt opgesteld in de door u gewenste ruimte. We nemen dan ook eventueel verpakkingsmateriaal retour.
Is inhuizen standaard bij de prijs inbegrepen?
Nee, inhuizen doen we alleen op verzoek en daarvoor berekenen we kosten. Stuur voor een verzoek tot inhuizen een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. We nemen dan contact met u op om uw wensen en de situatie ter plaatse te bespreken.
PROEFPLAATING
Plaatst u meubilair op proef?
Als u ons doorgeeft wat uw verzoek is, dan onderzoeken we de mogelijkheden en nemen we contact met u op. Stuur een e-mail naar verkoop@hahebo.nl.
REFURBISHING
Is gebruikt meubilair refurbished?
Nee, gebruikt meubilair is niet refurbished en kan lichte sporen van gebruik hebben. Als u vragen heeft over de kwaliteit van een product in de webshop stuur dan een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. Wij zullen u dan nader informeren.
ALGEMENE VOORWAARDEN
Onze algemene voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en kunnen elders op deze pagina worden gedownload. De algemene voorwaarden zijn ook te lezen via de voetnoot in de afrekenmodule van de webshop.
PRIVACY- EN COOKIEBELEID
Hanteert u een privacy- en cookiebeleid?
Ja, wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Ons privacy- en cookie-beleid is te lezen via de voetnoot in de afrekenmodule van de webshop.
Worden mijn gegevens bewaard?
Ja, wij bewaren alle gegevens die u zelf heeft ingevuld in onze webshop in een afgeschermde en beveiligde internetomgeving die alleen geautoriseerd voor ons toegankelijk is.
Hoe kan ik mijn gegevens inzien?
U kunt uw gegevens niet inzien. Stuurt u ons een e-mail als u gegevens wilt opvragen.
Deelt u mijn gegevens met derden?
Nee, uw gegevens worden niet gedeeld met of verkocht aan derden. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het afwikkelen van de bestelling, voor administratieve doeleinden of het toesturen van een digitale nieuwsbrief.
DIGITALE NIEUWSBRIEF
Waarom stuurt u een digitale nieuwsbrief?
We sturen u een digitale nieuwsbrief om speciale acties of nieuwsfeiten onder uw aandacht te brengen. U kunt daar uw voordeel mee doen.
Stuurt u altijd een digitale nieuwsbrief?
Nee, digitale nieuwsbrieven sturen we alleen op uw verzoek, of indien u in de afrekenmodule van de webshop het betreffende vakje niet heeft uit gevinkt.
Kan ik het toesturen van nieuwsbrieven stop zetten?
Ja, dat kan op elk gewenst moment via een toegestuurde nieuwsbrief, of door een e-mail te sturen aan verkoop@hahebo.nl.