0
0
Subtotaal:
€0,00
  • Uw winkelwagen is momenteel leeg

Veelgestelde vragen

RETOURNEREN

Kan ik als particuliere klant producten retourneren?
Ja, dat kan. Neemt u vooraf altijd contact per e-mail met ons op via verkoop@hahebo.nl. U stuurt tevens het modelformulier voor herroeping (zie elders op deze pagina) in. Alleen producten die onbeschadigd en ongebruikt zijn kunnen binnen de wettelijke periode van 14 dagen na levering in de originele verpakking worden geretourneerd.

Wie betaalt de kosten van het retourneren?
De kosten voor het retourneren van producten zijn voor uw rekening.

Hoe snel word ik terugbetaald?
U ontvangt uw aankoopbedrag terug binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van het onbeschadigde en ongebruikte product in ons magazijn.


GARANTIE

Welke garantietermijn geldt er voor nieuw meubilair?
U heeft 2 jaar garantie op materiaal- en constructiefouten bij de aankoop van nieuw meubilair, tenzij in de productomschrijving in de webshop een langere garantieperiode is vermeld.

Welke garantietermijn geldt er voor gebruikt meubilair?
Op gebruikt meubilair geven we geen garantie, tenzij er zich binnen twee maanden na aankoop een uitzonderlijke situatie voordoet met het gekochte product.

Ontvang ik een garantiebewijs?
Nee, we verstrekken geen garantiebewijs maar we registreren uw aankoop. Mocht u reclameren dan kunnen we het geleverde product traceren. 


INHUIZEN

Wat is inhuizen?
Inhuizen betekent dat het meubilair gebruiksklaar wordt opgesteld in de door u gewenste ruimte. We nemen dan ook eventueel verpakkingsmateriaal retour.

Is inhuizen standaard bij de prijs inbegrepen?
Nee, inhuizen doen we alleen op verzoek en daarvoor berekenen we kosten. Stuur voor een verzoek tot inhuizen een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. We nemen dan contact met u op om uw wensen en de situatie ter plaatse te bespreken. 

Section

Download leveringsvoorwaarden of herroepingsformulier