GRATIS BEZORGING - KORTE LEVERTIJDEN - PERSOONLIJK ADVIES

VEELGESTELDE VRAGEN M.B.T. DE WEBSHOP (FAQ)

PROEFPLAATSEN

Plaatst u meubilair op proef?
Als u ons doorgeeft wat uw verzoek is, dan onderzoeken we de mogelijkheden en nemen we contact met u op. Stuur een e-mail naar verkoop@hahebo.nl.

PRIJZEN

Zijn de prijzen in de webshop exclusief of inclusief BTW?
De prijzen zijn zowel met en zonder BTW vermeld.

PERSOONLIJK ADVIES

Krijg ik advies als ik vragen heb?
Ja, u krijgt een professioneel advies. Het meest gemakkelijk is daarvoor de chatbox te gebruiken. Doet u dat liever niet, dan kunt u uw vraag ook e-mailen aan verkoop@hahebo.nl of bel ons via 0485 - 36.26.26.

Maakt u ook een indelingstekening?
Ja dat kan, maar dat verloopt buiten de webshop om. Stuur een e-mail met uw vraag naar verkoop@hahebo.nl of bel ons via 0485 - 36 26 26.

BESTELLEN

Kan ik als particuliere klant bestellingen plaatsen?
Ja, ook als particuliere klant kunt u bestellingen plaatsen.

Kan ik ook andere stofferingen van producten bestellen?
Ja, dat kan. Stuur een e-mail met uw vraag aan verkoop@hahebo.nl en wij nemen contact met u op.

Als ik grotere aantallen tegelijk bestel, krijg ik dan een volumekorting?
Ja, dat beoordelen we bij een bestelling van minimaal 10 eenheden van hetzelfde product. Stuur een e-mail aan verkoop@hahebo.nl en wij nemen contact met u op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na betaling?
Ja, dat kan. Mail de gewenste wijziging met vermelding van het ordernummer aan verkoop@hahebo.nl. Uw wijziging wordt dan op de achtergrond logistiek en financieel verwerkt.

Kan ik ook een spoedbestelling plaatsen?
Ja, dat kan. Voor spoedbestellingen kunt u telefonisch contact opnemen met onze afdeling Verkoop via 0485 - 36 26 26. De extra kosten worden wel aan u doorberekend.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Bestellingen worden automatisch verwerkt. Indien u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u per e-mail een bevestiging. Heeft u geen bevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat uw ingevoerde e-mail adres niet juist is. Stuur dan voor de zekerheid een e-mail aan verkoop@hahebo.nl.

BETALEN

Welke betaalmethode hanteert u?
U betaalt vooraf bij bestelling. Betalen kan via iDeal, Visa, American Express of Mastercard, via Bancontact of via de snel afreken mogelijkheden van shopPay en Google Pay.

Kan ik als particulier op rekening betalen?
Nee, alleen bedrijven kunnen op rekening betalen.

VOORRAAD

Levert u nieuw meubilair uit voorraad?
Van de meeste nieuwe producten in de webshop houden onze leveranciers voorraden voor ons aan.

Levert u gebruik meubilair uit voorraad?
Gebruikt meubilair leveren we uit voorraad, direct uit ons eigen magazijn.

LEVERTIJD

Wat zijn de levertijden van nieuw meubilair?
De levertijd van standaard voorraadproducten is kort en meestal tussen 10 en 15 werkdagen. In de productomschrijving in de webshop staan eventuele uitzonderingen vermeld.

Wat zijn de levertijden van gebruikt meubilair?
De levertijden van gebruikt meubilair zijn doorgaans 5 tot 10 werkdagen, tenzij u het meubilair zelf komt afhalen bij ons magazijn. Dat kan zelfs op de dag van bestelling.

REFURBISHING

Is gebruikt meubilair refurbished?
Nee, gebruikt meubilair is niet refurbished en kan lichte sporen van gebruik hebben. Als u vragen heeft over de kwaliteit van een product in de webshop stuur dan een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. Wij zullen u dan nader informeren.

AFHALEN

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Ja hoor, dat kan. Het afhaaladres is Transportcentrum 8, 5835 CT Beugen. Indien u gebruik wilt maken van deze optie stuur dan een e-mail met vermelding van het ordernummer aan verkoop@hahebo.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op.

BEZORGEN
 

Wat is bezorgen?
Bezorgen betekent dat we het meubilair achter de eerste drempel plaatsen. Indien het meubel verpakt is, dan wordt de verpakking niet verwijderd.

Berekent u bezorgkosten?
Vanaf 28 juli 2020 berekenen we geen bezorgkosten meer. Uitzonderingen zijn leveringen op de Waddeneilanden en in Zeeuws Vlaanderen, leveringen in het buitenland en spoedbestellingen.

Wordt de levering vooraf aangemeld?
Ja, we melden leveringen vooraf aan. U wordt over de bezorgdatum per e-mail of telefonisch geïnformeerd.

Wie bezorgt het meubilair?
Meubilair wordt bezorgd door eigen personeel, of door een logistieke dienstverlener met wie we intensief samenwerken.

Kan ik kiezen op welke dag de bestelling wordt bezorgd?
We proberen rekening te houden met persoonlijke voorkeuren. Vermeld specifieke wensen bij het plaatsen van de bestelling of stuur een e-mail aan verkoop@hahebo.nl onder vermelding van het ordernummer.

Kan ik na het plaatsen van de bestelling het bezorgadres nog wijzigen?
Ja, dat kan. Wijzigingen van het bezorgadres kunt u doorgeven door een e-mail te sturen aan verkoop@hahebo.nl. Wijzigingen op de dag van levering zijn vaak niet meer mogelijk, maar bel 0485 - 36 26 26 en wij proberen u te helpen.

Wordt al het meubilair gemonteerd geleverd?
Dat hangt van de producten af. Indien speciaal gereedschap noodzakelijk is, of technisch inzicht vereist worden producten gemonteerd bezorgd. Producten die zonder gereedschap gemonteerd of geassembleerd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld legborden voor een roldeurkast, worden in de verpakking geleverd.

Wordt bij het bezorgen het verpakkingsmateriaal verwijderd en mee teruggenomen?
Nee, eventueel verpakkingsmateriaal wordt niet verwijderd en mee teruggenomen. Als u het meubilair verplaatst kan het dan niet beschadigen.

INHUIZEN

Wat is inhuizen?
Inhuizen betekent dat het meubilair gebruiksklaar wordt opgesteld in de door u gewenste ruimte. We nemen dan ook eventueel verpakkingsmateriaal retour.

Is inhuizen standaard bij de prijs inbegrepen?
Nee, inhuizen doen we alleen op verzoek en daarvoor berekenen we kosten. Stuur voor een verzoek tot inhuizen een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. We nemen dan contact met u op om uw wensen en de situatie ter plaatse te bespreken.
 
RETOURNEREN

Kan ik als particuliere klant producten retourneren?
Ja, dat kan. Neemt u vooraf altijd contact per e-mail met ons op via verkoop@hahebo.nl. U stuurt tevens het modelformulier voor herroeping (zie elders op deze pagina) in. Alleen producten die onbeschadigd en ongebruikt zijn kunnen binnen de wettelijke periode van 14 dagen na levering in de originele verpakking worden geretourneerd.

Wie betaalt de kosten van het retourneren?
De kosten voor het retourneren van producten zijn voor uw rekening.

Hoe snel word ik terugbetaald?
U ontvangt uw aankoopbedrag terug binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van het onbeschadigde en ongebruikte product in ons magazijn.

GARANTIE
 
Welke garantietermijn geldt er voor nieuw meubilair?
U heeft 2 jaar garantie op materiaal- en constructiefouten bij de aankoop van nieuw meubilair, tenzij in de productomschrijving in de webshop een langere garantieperiode is vermeld.

Welke garantietermijn geldt er voor gebruikt meubilair?
Op gebruikt meubilair geven we geen garantie, tenzij er zich binnen twee maanden na aankoop een uitzonderlijke situatie voordoet met het gekochte product.

Ontvang ik een garantiebewijs?
Nee, we verstrekken geen garantiebewijs maar we registreren uw aankoop. Mocht u reclameren dan kunnen we het geleverde product traceren.

KLACHTEN

Hoe kan ik een klacht melden?
We proberen klachten te voorkomen. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, stuur dan een e-mail aan verkoop@hahebo.nl. We verwerken uw klacht binnen 48 uur en nemen contact met u op om een oplossing te bespreken.

ALGEMENE VOORWAARDEN
 
Onze algemene voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en kunnen elders op deze pagina worden gedownload. De algemene voorwaarden zijn ook te lezen via de voetnoot in de afrekenmodule van de webshop.

PRIVACY- EN COOKIEBELEID
 
Hanteert u een privacy- en cookiebeleid?
Ja, wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Ons privacy- en cookie-beleid is te lezen via de voetnoot in de afrekenmodule van de webshop.

Worden mijn gegevens bewaard?
Ja, wij bewaren alle gegevens die u zelf heeft ingevuld in onze webshop in een afgeschermde en beveiligde internetomgeving die alleen geautoriseerd voor ons toegankelijk is.

Hoe kan ik mijn gegevens inzien?
U kunt uw gegevens niet inzien. Stuurt u ons een e-mail als u gegevens wilt opvragen.

Deelt u mijn gegevens met derden?
Nee, uw gegevens worden niet gedeeld met of verkocht aan derden. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het afwikkelen van de bestelling, voor administratieve doeleinden of het toesturen van een digitale nieuwsbrief.

DIGITALE NIEUWSBRIEF

Waarom stuurt u een digitale nieuwsbrief?
We sturen u een digitale nieuwsbrief om speciale acties of nieuwsfeiten onder uw aandacht te brengen. U kunt daar uw voordeel mee doen.

Hoe vaak ontvang ik een digitale nieuwsbrief?
Meestal ontvangt u eens per 2 weken een digitale nieuwsbrief.

Stuurt u altijd een digitale nieuwsbrief?
Nee, digitale nieuwsbrieven sturen we alleen op uw verzoek, of indien u in de afrekenmodule van de webshop het betreffende vakje niet heeft uit gevinkt.

Kan ik het toesturen van nieuwsbrieven stop zetten?
Ja, dat kan op elk gewenst moment via een toegestuurde nieuwsbrief, of door een e-mail te sturen aan verkoop@hahebo.nl.

Service, garantie  en naleverbaarheid

Onze leveranciers en de producten die we verkopen zijn geselecteerd om hun hoge kwaliteit. Mocht het product onverhoopt toch niet geheel voldoen dan is dat vervelend. Dat lossen we natuurlijk op. E-mail uw opmerking en we nemen direct contact met u op. U kunt natuurlijk ook de verkoper bellen.

Met betrekking tot garantie volgen wij de voorwaarden van onze leveranciers.  De standaard garantieperiode is 2 jaar. Sommige van onze leveranciers hebben die verlengd tot 5 of  tegen een kleine meerprijs tot 10 jaar.

Producten en onderdelen zijn in het algemeen meerdere jaren leverbaar.

Stuur een e-mail

Download leveringsvoorwaarden of herroepingsformulier

Download leveringsvoorwaardenDownload herroepingsformulier