Klantenservice

Klantenservice Hahebo

Heeft u vragen over bijvoorbeeld garantie, reparatie, bestellingen of betalingen? Of heeft u een andere vraag? Bekijk dan onderstaande pagina’s of neem contact met ons op via het contactformulier.

Heeft u een specifieke vraag aan een bepaalde afdeling? Contact hen direct:

Hahebo Kantoor & Magazijn
E: Verkoop@hahebo.nl
T: +31 (0) 485 369 331

Hahebo Opkoper
E: inkoop@hahebo.nl
T: +31 (0) 485 369 344.

Hahebo Trade
E: handel@hahebo.nl
T: +31 (0) 485 369 342

 

Frequently Asked questions (FAQ)

Wij begrijpen het uiteraard als u nog vragen heeft. Om snel antwoord te geven op uw vragen hebben wij antwoord gegeven op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wordt mijn pand netjes opgeleverd na een ontruiming?

Indien vooraf overeengekomen wordt uw pand na ontruiming bezemschoon opgeleverd.

Kan ik ook restpartijen kopen bij Hahebo?

Ja. Hahebo beschikt over een afdeling Partijhandel, waar u onder andere restpartijen kunt kopen.

Kan ik bij jullie solliciteren?

De actuele vacatures zijn te vinden onder ‘Vacatures’ op onze website. Indien er geen vacatures zijn, kunt u een open sollicitatie voorzien van CV richten aan Karin Wouters via sollicitaties@hahebo.nl of bel 0485 – 369359.

Ik ben een particulier, kan ik goederen aan jullie verkopen?

Hahebo Opkoper koopt alleen goederen, inventaris en voorraden van bedrijven, organisaties en instellingen. Particulieren kunnen geen goederen verkopen aan Hahebo.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Betaalmogelijkheden bij Hahebo zijn: door middel van vooruitbetaling, per factuur (op rekening), PIN, contant of via iDeal. De betaalwijze varieert echter per afdeling en is afhankelijk van de afspraken die u hebt gemaakt met de verkoper.

Het bedrijf van mijn baas is failliet. Kan ik goederen kopen van het bedrijf waar ik gewerkt heb?

U krijgt in dergelijke gevallen geen voorrang bij de aankoop. Wel kan Hahebo u informatie verstrekken over waar en wanneer de goederen worden verkocht.

Bezorgen jullie mijn aankopen?

Hahebo Kantoor & Magazijn bezorgt uw (online) bestelling gratis indien het afleveradres binnen een straal van 10 kilometer valt van het Hahebo-hoofdfiliaal in Beugen (Transportcentrum 8, 5835 CT). Indien uw (online) bestelde goederen buiten een straal van 10 kilometer moeten worden geleverd, wordt doorgaans € 50,00 euro in rekening gebracht. Dit bedrag kan veranderen naar gelang de hoeveelheid goederen en de afstand tot de bezorglocatie.

Indien dit het geval is, wordt dit vooraf telefonisch of per mail kenbaar gemaakt aan de klant. Indien niet anders is afgesproken vindt de levering plaats achter de eerste deur op de begane grond. Grotere werkplekken worden doorgaans in onderdelen afgeleverd. Door de afnemer gewenste aanvullende dienstverlening, zoals inhuizen en montage, is uiteraard mogelijk. De extra kosten van deze dienstverlening worden ook vooraf kenbaar gemaakt.

Goederen gekocht bij Hahebo Partijhandel kunnen op een afgesproken dag/tijdstip door u of een externe transporteur worden opgehaald. Kosten voor dit transport zijn voor rekening van de koper.

Aan welke eisen moet ik voldoen als ik iets aan Hahebo wil verkopen?

De belangrijkste voorwaarden zijn dat u een bedrijf, instelling of organisatie bent en eigenaar bent van de goederen die u te koop aanbiedt. Tevens dient u Hahebo Opkoper een mogelijkheid te bieden om de goederen te bezichtigen. Afhankelijk van de goederen die u aanbiedt, is een minimale hoeveelheid vereist.